test image alt

Anders Krokfoss

Cameralink og A2N utvikler film for Janus

I en stadig mer visuell verden blir film og foto viktige verktøy for merkevarebygging og markedsføring

I dag er forbrukernes oppmerksomhetsspenn kortere enn noen gang, og konkurransen om denne oppmerksomheten er intens. Visuelt innhold, som film og foto, har en unik evne til å fange essensen av en virksomhet og formidle verdier, kultur og visjon uten behov for ord. Dette gjør det mulig å engasjere publikum raskt og effektivt.

Kvalitet bygger troverdighet

Kvalitetsfoto og video gir et profesjonelt inntrykk og bygger troverdighet hos potensielle kunder. En autentisk og ekte visuell stil reflekterer virksomhetens merkevare og skaper tillit.

Økt engasjement og deling

Bilder og videoer er det mest delte innholdet på sosiale medier. Visuelt engasjerende innhold på nettsiden øker sannsynligheten for deling på sosiale plattformer, noe som kan føre til økt trafikk og nye kunder.

Forbedret SEO og brukeropplevelse

Søkemotorer som Google vurderer bilder og videoer når de rangerer nettsider. Videoer kan øke brukerens oppholdstid på siden, noe som er positivt for SEO. Dette betyr at visuelt innhold ikke bare ser bra ut, men også bidrar til bedre rangering i søkeresultatene.

Vi har gjort store produksjoner for kjente og kjære merkevarer. Men også startups og selskaper innenfor B2B ser i økende grad verdien av å fortelle historier gjennom levende bilder og foto. Selv med mindre budsjetter og mer lettbeinte produksjoner så sørger vi for leveranser av høy kvalitet.

Miriam Olaussen, Rådgiver og prosjektleder

Store og små produksjoner

Bare det siste året har A2N gjort en rekke større og mindre film- og fotoproduksjoner. Her er et lite knoippe eksempler:

Janus

Som en del av at A2N ledet re-branding-prosessen av ullundertøyprodusenten Janus, så utviklet vi en ny brandffilm og tok helt nytt sett med bilder og utviklet ny fotostil. For dette prosjektet samarbeidet vi med Erik Heisholt og Cameralink i Stockholm. Vi har jobbet lenge, tett og grundig med eiere og ledelse om å spisse og modernisere merkevare, kommunikasjonskonsept og historiefortelling. For å gi det nye kommunikasjonskonseptet det visuelle løftet det fortjener, har vi jobbet med en av Skandinavias mest anerkjente fotografer og regissører, Andreas Lind fra produksjonsselskapet Camera Link og hans fantastiske team. Les mer her.

Veas

A2N har jobbet i et tett og nært samarbeid med den samfunnskritiske organisasjonen i over ett år. Og helt i kjernen av kommunikasjonsplattformen er den nye nettsiden til Veas – og ikke minst filmer og animasjon som viser hvordan avløpsvannet blir omdannet til samfunnsnyttige ressurser. Les mer her.

Lederne

A2N fungerer som en ekstern markedsavdeling for organisasjonen Lederne. Som en en del av et stort løft av deres kommunikasjonsstrategi har vi utviklet brandfilm og nye bilder. Se filmen her. 

YS

A2N fungerer også for YS som deres eksterne markedsavdeling og utvikler en ny helt overordnet kommunikasjonsstrategi i tillegg til å utvikle og produsere film. Her er sommerkampanje for YS sommeren 2024.

Ønsker du å jobbe med oss?

Fyll ut skjema så tar vi kontakt med deg.

H4 Mellomtittel

Spørsmålet vi stiller her er; hvordan vi skal få flere henvendelser/ konverteringer fra nettsiden. Men før vi går rett på listen over konkrete tiltak for å øke konverteringene er det smart å spole litt tilbake. For vi kan jo gjøre alt rett teknisk, funksjonelt og strukturmessig. Men treffer vi målgruppen? Hvordan kommuniserer vi og har vi en tone of voice som skaper tillitt og oppmerksomhet? Sørger vi for at selskapet skinner slik det fortjener?

Når vi er trygge på at vi har en tone of voice som treffer, så kan vi se mer på tiltak for å øke konverteringene på nettsiden.

Link button