Jeg vil gjerne diskutere et prosjekt,
eller avtale et møte.
Det er med glede vi kan ønske Anders velkommen som partner, rådgiver og ny CEO i A2N. Anders kjenner selskapet fra rollen som styremedlem og står nå sammen med styreformann Jo Simen Skog ved roret for den største endringen og utviklingen i byrået sin 23 år lange historie.
Tidligere Gründer, administrerende direktør, markedsdirektør, styremedlem og foredragsholder med lang og tung erfaring fra merkevare- og forretningsutvikling innen medie-, teknologi- og helseindustri.
Blant mye annet har han vært med å rulle ut Microsoft sin skytjeneste Azure i Norge, skandinaviasjef for store forretningsområder i Egmont - og Markedsdirektør i Dagsavisen.
A2N har lagt et par litt tunge år bak seg og vi ser nå fremover igjen med stor spenning. Med Anders blir det en vridning i måten vi jobber på og hvordan vi tar del i våre kunders markedsarbeid. Anders er gjennom mange år vant til å jobbe med tunge merkevare,- utvikling og strategiprosesser.
“Anders gikk fra styremedlem til daglig leder sensommeren 2022. Vi opplever nå mye positivitet, energi og trøkk rundt oss. Vi har signert flere attraktive kunder og det vil komme gode nyheter på kundefronten fremover også. A2N er allerede et av landets mest erfarne web- og performance-byråer. Og nå tar også byrået en sterk posisjon som et bredt markedsføringsbyrå. Vi er trygge på at våre kunder vil dra stor nytte av dette fremover”. sier styreleder i A2N, Jo Simen Skog. Les mer om nye A2N her.
“Jeg har selv vært kunde og markedssjef det meste av min karriere - så jeg vet noe om hvordan det er å være markedssjef. Det å være markedssjef i 2023 er både spennende og faglig krevende - men også komplekst. Og spesielt hvis du skal gjøre det meste selv og ikke har en stor markedsavdeling. Det er krevende å holde seg oppdatert på alle fagområder, som digital markedsføring, kreativ utvikling, design, web, annonsering etc. Og i tillegg holde i kampanjeplaner, prosjektplaner, annonsering, interne prosesser etc. Markedssjefer i 2023 ønsker selvsagt å ha full kontroll på markedsstrategi og planen – men for å oppnå best resultater ønsker de både fleksibel og effektiv spesialkompetanse og ikke minst en god sparringspartner de har tillit til. Vi er partneren til markedssjefen og markedsavdelingen - skreddersyr et tilbud – og jobber tett sammen for å skape de aller beste resultater.
Vi har nå satt sammen et lag med både noen av bransjens mest erfarne strateger og kreatører sammen med eksperter på web og digital markedsføring, som jobber i tett partnerskap med våre kunder for å oppnå de aller beste resultatene”, Anders Krokfoss.
Her kan du lese mer om endringer i A2N og våre tanker om fremtiden.