Social spesialist/ Rådgiver – Vi søker flere dyktige kolleger til vårt performance team.

Vi søker en dyktig Social spesialist med en kreativ, analytisk og strategisk tilnærming, og som forstår verdien av godt innhold på sosiale medier og som kan ta rollen som rådgiver opp mot kunden.

Som Social spesialist/ rådgiver i A2N Digitalbyrå vil du bli en del av et ungt og dynamisk miljø der utvikling, teamarbeid og løsningsfokus står sentralt. Du vil i det daglige jobbe i team som er sammensatt av ulike roller og kompetanse. Med din ekspertise innen sosiale medier vil du jobbe tett med kunder og være en nøkkelfunksjon i selve leveransen. Du er ikke redd for å ha direkte kundedialog og du motiveres av å utvikle kundene med kremmermenatlitet.

Arbeidssted:

Waldemar Thranesgate 86 C, 0175 Oslo

Stillingstype:

Fulltid

Søknadsfrist:

15.08.2022

Bildetekst på linjen.

Om A2N Digitalbyrå

A2N er et digitalbyrå som har holdt på i over 20 år. Vi er 13 smarte og sosiale medarbeidere som jobber tett sammen med både store og små annonsører på tvers av design, web, SEM, SEO og sosiale medier.  

A2N er en arbeidsplass der vi utvikler oss, har det gøy sammen og løser små og store utfordringer for både andre og hverandre. Vi jobber kontinuerlig for å være et byrå både kundene våre og vi selv elsker å komme til. Vi skal igang på en ny reise nå der vi bygger byrået litt på nytt igjen. Du motiveres av å være med på en slik reise og få være med på å bygget det byrået vi sammen er enige om.

    Er dette deg?

    Vi ser etter deg som har høyere utdanning innen markedsføring, og minimum 2-3 år arbeidserfaring med betalt annonsering i sosiale medier. Du har gjerne jobbet hos annonsør, medier eller byrå tidligere, og liker å holde deg oppdatert på trender og nyheter innen digital markedsføring. Du bør ha erfaring med rådgivning og kunne prosjektlede dine egne kunder.

    Du har god tallforståelse, og kan forklare betydningen av annonseresultater i gode rapporter. Videre kan du tenke både strategisk og kreativt, og evner å sette sammen gode anbefalinger til kampanje/annonseringsløp basert på dette.    

    Som person er du selvgående og proaktiv, og tar ansvar for din egen arbeidshverdag og oppgaver. Du løfter kollegaene dine opp, er positiv, nysgjerrig og bidrar til et åpent og sosialt arbeidsmiljø. For deg er det givende å samarbeide i team, og du deltar gjerne i faglig diskusjon og sparring med både kollegaer og kunder.  

    Du er vant med å presentere både muntlig og skriftlig, også på engelsk. I tillegg jobber du kontinuerlig for at kundene skal lykkes og utfordrer de gjerne positivt for å skape gode resultater for dem.  

    Hva vil du gjøre som Social spesialist/ Rådgiver?

    Som Social spesialist vil du jobbe med betalt annonsering. Du vil ha ansvar for planlegging og rapportering på kampanjer og «always on»-løp på Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn, TikTok m.m. på vegne av store og små annonsører. Du vil jobbe med egen kundeportefølje og sørge for at dine anbefalinger utnytter kundens markedsbudsjetter på sosiale medier best mulig.  

    Du vil få ansvar for å estimere forventede resultater og budsjett, samt segmentere riktige målgrupper ut ifra kundens KPI. Videre vil du jevnlig rapportere resultater og videre anbefalinger på alt som gjennomføres av både kampanjer og «always on»-løp.

    Med din kompetanse og fagkunnskap skal du sammen med kundeansvarlig sikre gode resultater og videre vekst på kundene dine. Du får ansvar for å ta regi i planlegging av innhold og utvikling av konsepter til kampanjer på sosiale medier. Det er viktig at du har en god forståelse av materiellspesifikasjoner og «best practice» hva gjelder innhold på de ulike plattformene.

    Stillingen inngår i selskapets performance team, og rapporterer til Head of Performance. Du vil være med i jevnlige statusmøter for å diskutere faget, oppdateringer, nyheter, ha workshops o.l. for å være samkjørte og sammen løfte fagkunnskapen til hele teamet.  

    Som Social spesialist må du holde deg oppdatert på, og jobbe etter Facebook, Snapchat og LinkedIn m.m. sine retningslinjer.

    Hva kan vi tilby deg?

    Vi kan tilby deg en spennende og variert arbeidshverdag hvor ingen dag er lik. Du vil jobbe i en stilling med store muligheter for utvikling, frihet under ansvar, og et faglig fokus. Vi er en gjeng med sosiale, imøtekommende og omtenksomme kollegaer, som ønsker å løfte hverandre opp slik at vi sammen skaper gode resultater hver dag.

    Videre kan vi tilby:

    • Splitter nye lokaler i toppetasje ved Alexander Kiellands Plass
    • Sykkelparkering, dusj/garderobe
    • Sosiale arrangement (turer, sommerfest, afterwork m.m.)
    • Lunsjordning i restaurant/kantine
    • Konkurransedyktige betingelser og god pensjonsordning
    • Personlig utvikling

    Slik søker du

    Om du er interessert tar du kontakt med styreleder Jo Simen Skog

    Jo Simen– Tlf: 93 44 73 70 mail: simen@a2n.no


    Send en kort søknad og CV.

    På grunn av fellesferie kan det ta litt tid før du får respons fra oss.

      Slik søker du

      Om du er interessert, ta kontakt med byråleder Thomas Langseth på telefon: 92 88 25 24 eller mail: thomas@a2n.no

      Send en kort søknad og CV.

      PS: Læringsvilje og sterkt engasjement kan kompensere for manglende erfaring.
      Send mail da vel!
      Send oss en melding

      Ønsker du mer informasjon om en
      tjeneste eller et produkt?

      Send henvendelse