Kreativ utvikling og merkevarebygging

A2N har noen av landets mest erfarne og prisvinnende strateger, kreatører og merkevareeksperter på laget. Team Anders & Erik har en omfattende strategisk og kreativ erfaring. De har blant annet utviklet en rekke internasjonalt prisvinnende merkevare og strategiske konsepter opp gjennom årene.

Business as unusual.
Strategisk, forretningsmessig og kreativ endring og innovasjon.

Velkommen til 50 års erfaring med strategisk & kreativ endring av selskaper, innovasjon, motivasjon, konsept- og forretningsutvikling. Det høres jo veldig fint ut. Men det som er ekstra fint, er at endring, utvikling og historiefortelling gjøres i tett, åpent og ujålete samarbeid med gründere, ledelse, styre, ansatte - hvor selve arbeidet og den ukompliserte prosessen er noe man har stor glede av underveis, hvor vi hele tiden er nysgjerrige, lærer, diskuterer og skaper god energi og motivasjon - sammen. Da sitter det som regel bedre enn etter en konsulentrapport på 218 sider.

It’s not about what your product does, it’s about how it makes your customer feel.

– The Drum

Kreativ utvikling og merkevarebygging er to viktige komponenter for å lykkes. Sammen danner de en symbiotisk forbindelse som kan bidra til å skape sterke og meningsfulle merkevarer. Ved å kombinere kreativitet, strategi og konsekvent kommunikasjon kan organisasjoner bygge sterke bånd med kundene og skille seg ut i markedet. Det er viktig å anerkjenne viktigheten av både kreativ utvikling og merkevarebygging. Ved å investere i disse områdene kan virksomheter forme sin identitet, øke sin konkurransekraft og oppnå bærekraftig vekst.

Den kreative prosessen hjelper organisasjoner med å utvikle unike og engasjerende konsepter, mens merkevarebygging sikrer at disse konseptene blir kommunisert effektivt og påvirker kundenes opplevelse av merkevaren.  

Kreativitet og merkevare også avgjørende i bedriftsmarkedet

Bedriftsmarkedet har endret seg dramatisk de senere årene. Tidligere mente mange at kreativ merkevarebygging kun var viktig i konsumentmarkedet. Vi vet nå at det har en avgjørende rolle i bedriftsmarkedet. Selv om bedriftsmarkedet kan være mer fokusert på funksjonalitet og forretningsmessige behov, er det fortsatt viktig å skape sterke merkevarer og bruke kreativitet for å skille seg ut og oppnå suksess. En kreativ tilnærming kan hjelpe bedriften din med å skape oppmerksomhet og engasjement blant målgruppen. En veldefinert merkevare og en tydelig kommunikasjonsstrategi vil bidra til å levere budskapet ditt på en effektiv og minneverdig måte.

Key to that engagement is content: We’re slowly starting to learn that businesses are ultimately staffed by people, who at the end of the day have needs just like the rest of us.

The Drum

Hver oppgave er unik

Hver oppgave er unik, vi har ingen modeller eller fasitsvar. Alt starter med en åpen og ærlig prat. Vi lytter, lærer, diskuterer og sammen blir vi enige om hvordan vi skal jobbe og hva vi skal gjøre. Vi prakker ikke på noen prosesser og arbeidsgrupper som ikke er nødvendige. Den arbeidstype og mengde man blir enige om utgjør grunnlaget for budsjett. Ofte utvikler arbeidet seg underveis, og det dukker opp fantastiske muligheter, som kan kreve litt mer ressurser. Da diskuteres det der og da. Om det er ønskelig med videre produksjon/utvikling av ulikt slag, så sitter vi på et unikt nasjonalt + internasjonalt nettverk av samarbeidspartnere.

Anders Krokfoss

Anders Krokfoss er CEO, partner og rådgiver i A2N Markedsførings- og digitalbyrå. Anders har en lang og bred erfaring som markedsdirektør, styremedlem, adm.dir, forretningsutvikler og rådgiver. Blant mye annet har han vært med på å rulle ut Microsoft sin skytjeneste Azure som direktør for forretningsutvikling i Microsoft, vært Nordisk sjef for noen av de største forretningsområdene hos mediegiganten Egmont, innovasjonssjef i Egmont, styremedlem i Markedssjefene AS og Markedsdirektør i Mediehuset Dagsavisen. Anders jobber aktivt som rådgiver og leder selv flere av våre aller største prosjekter.

Erik Heisholt - prisbelønt kreativ leder og konseptutvikler

Erik Heisholt fra Heisholt Inc. er en av Skandinavias mest prisbelønte kreative ledere og konseptutviklere gjennom 30 år. Lang erfaring som kreativ leder, grunnlegger og partner av kreative selskaper med skyhøyt internasjonalt nivå. Ettertraktet foredragsholder innen kreativitet, innovasjon og historiefortelling. Han har blant annet vært kreativ leder ved Leo Burnett, Anti, SMFB og TBWA.

Tilbake
Send oss en melding

Ønsker du mer informasjon om en
tjeneste eller et produkt?

Send henvendelse