Kunde

Backer Skeie

Oppgave

Logo, visuell identitet og nettside

Lanseringssdato

June 1, 2020
Se nettsiden

Ny profil og nettside

For vår kunde Backer Skeie har vi oppdatert logo den visuelle identiteten, nytt webdesign og ny webløsning med brukervennlige maler i kundens CMS.

Se casen
Bildetekst på linjen.

Web

Når vår kunde Backer Skeie skulle fornye sine nettsider, sjekket de selvfølgelig med flere byråer. Som daværende leverandør fikk vi være med på runden er stolte av å si at vi fikk fornyet tillit.

Smarte og fleksible løsninger når det kommer til kundens behov for å publisere informasjon på nettsiden ble avgjørende.  Nettsiden har fått utviklet mange sidemaler og funksjoner og noen av malene har mange valgmuligheter når det kommer til presentasjon.

Sammen med NXT Oslo Reklamebyrå videreutviklet vi dagens logo og profil, og satte rammene for det visuelle uttrykket på nettsidene, før vi i A2N fullførte design og implementerte ny webprofil i Wordpress for kunden.

Kunden har fått opplæring og brukermanual og har selv stått for publisering av alt innhold, på nettstedets tre språk.  

Bildetekst på linjen.
A2N har fulgt med oss som selskap i mange år, vi følte et behov for å fornye vårt grafiske uttrykk og forsterke vårt brand tydeligere som også i større grad var tilpasset en økt tilstedeværelse i digitale flater. Etter å ha valgt A2N som samarbeidspartner for vårt fornyelsesprosjekt er vi svært godt fornøyd med resultatet. Ny logo, nye fonter, farger og ikke minst en ny nettside som både ser veldig bra ut, og som er enkel å bruke i hverdagen har også skapt økt entusiasme i hele selskapet vårt.

André Bråthen, CFO & CMO

Bildetekst på linjen.

Web

Når vår kunde Backer Skeie skulle fornye sine nettsider, sjekket de selvfølgelig med flere byråer. Som daværende leverandør fikk vi være med på runden er stolte av å si at vi fikk fornyet tillit.

Smarte og fleksible løsninger når det kommer til kundens behov for å publisere informasjon på nettsiden ble avgjørende.  Nettsiden har fått utviklet mange sidemaler og funksjoner og noen av malene har mange valgmuligheter når det kommer til presentasjon.

Sammen med NXT Oslo Reklamebyrå videreutviklet vi dagens logo og profil, og satte rammene for det visuelle uttrykket på nettsidene, før vi i A2N fullførte design og implementerte ny webprofil i Wordpress for kunden.

Kunden har fått opplæring og brukermanual og har selv stått for publisering av alt innhold, på nettstedets tre språk.  

Bildetekst på linjen.
A2N har fulgt med oss som selskap i mange år, vi følte et behov for å fornye vårt grafiske uttrykk og forsterke vårt brand tydeligere som også i større grad var tilpasset en økt tilstedeværelse i digitale flater. Etter å ha valgt A2N som samarbeidspartner for vårt fornyelsesprosjekt er vi svært godt fornøyd med resultatet. Ny logo, nye fonter, farger og ikke minst en ny nettside som både ser veldig bra ut, og som er enkel å bruke i hverdagen har også skapt økt entusiasme i hele selskapet vårt.

André Bråthen, CFO & CMO

Teamet

André Sunde-Nilsen

Avd.leder web & Partner

+47 917 69 235andre@a2n.no

Andre referanser

Tannlege Mikkelsen

Nye nettsider

Homely

Visuell identitet og nettside

Relokator

Revitalisering av fasadeprodukter.no

Locus Ensjø

Visuell identitet og annonsering

Tannlege Mikkelsen

Nye nettsider

Andre referanser

Send oss en melding

Ønsker du mer informasjon om en
tjeneste eller et produkt?

Send henvendelse