Kunde

Empowerment

Oppgave

Konsept, visuell merkevareidentitet, nettside

Lanseringsdato:

April 7, 2022
Se nettsiden

Oppnå resultater gjennom satsning på bedriftshelse

Fokuset på god mental og fysisk helse er viktigere enn noen gang, og gjennom skreddersøm, oppfølging og en innovativ forretningsmodell skal Empowerment ta bedriftstrening til nye høyder.

Sammen med gründer Preben Storås har vi i A2N utviklet konsept, nettside og visuell merkevareidentitet. På det tekstuelle har vi samarbeidet med dyktige Narrativ.

Se casen
Bildetekst på linjen.

En merkevare blir født

Teamet i A2N satte seg ned med gründer før jul og ble introdusert for et spennende konsept innenfor bedriftshelse- og trening. Idéen om Empowerment var klar – nå skulle vi vekke den til live.

Utvikling av visuell identitet, kommunikasjonsplattform og tone of voice har vært en veldig morsom prosess. Vi ønsket at Empowerment skulle fremstå så gjennomtenkt som den B2B-tjenesten de er – noe som kommer frem i logoen. E’en og logoikonet tar utgangspunkt i hjørnet og enden av et kontorbygg. Dette skaper en unik E, som gir et sterkt visuelt uttrykk og flere former å benytte i det visuelle.

Sammen med utarbeidelse av logo har vi tatt ut tilhørende fargepalett og font. Vi har også utviklet egne unike illustrasjoner, som vi benytter til å forklare og forsterke businessmodellen. Empowerment ønsker å fremstå seriøse og moderne, og samtidig være personlige og fulle av liv. Den nye identiteten sørger for et konsistent og helhetlig uttrykk – uansett flate.

Empowerment er et selskap hvor god helse, driv og energi står i fokus. Det er et selskap som viser omsorg og er genuint opptatt av å løfte opp sine kunder mentalt og fysisk. Narrativ leverte flere tekster, og utviklet payoff og tone of voice.

Bildetekst på linjen.

Webutvikling

For Empowerment har vi benyttet vårt nye webprodukt, som er bygget som en reaktiv webapplikasjon etter siste egnede standarder. Vi har tilpasset flere praktiske sidemaler for kunden ved hjelp av den fleksible sidebyggeren i løsningen. Vi har hatt fokus på ytelse/lastetid, brukeropplevelse og SEO.

I et samarbeid med A2N føler du deg hørt, forstått og inkludert i prosessen fra start til slutt. Du sitter med følelsen av trygghet hele veien, samtidig som de alltid strekker ut en ekstra hånd om det skulle være behov.

– Preben Storås, CEO Empowerment

Bildetekst på linjen.

En merkevare blir født

Teamet i A2N satte seg ned med gründer før jul og ble introdusert for et spennende konsept innenfor bedriftshelse- og trening. Idéen om Empowerment var klar – nå skulle vi vekke den til live.

Utvikling av visuell identitet, kommunikasjonsplattform og tone of voice har vært en veldig morsom prosess. Vi ønsket at Empowerment skulle fremstå så gjennomtenkt som den B2B-tjenesten de er – noe som kommer frem i logoen. E’en og logoikonet tar utgangspunkt i hjørnet og enden av et kontorbygg. Dette skaper en unik E, som gir et sterkt visuelt uttrykk og flere former å benytte i det visuelle.

Sammen med utarbeidelse av logo har vi tatt ut tilhørende fargepalett og font. Vi har også utviklet egne unike illustrasjoner, som vi benytter til å forklare og forsterke businessmodellen. Empowerment ønsker å fremstå seriøse og moderne, og samtidig være personlige og fulle av liv. Den nye identiteten sørger for et konsistent og helhetlig uttrykk – uansett flate.

Empowerment er et selskap hvor god helse, driv og energi står i fokus. Det er et selskap som viser omsorg og er genuint opptatt av å løfte opp sine kunder mentalt og fysisk. Narrativ leverte flere tekster, og utviklet payoff og tone of voice.

Bildetekst på linjen.

Webutvikling

For Empowerment har vi benyttet vårt nye webprodukt, som er bygget som en reaktiv webapplikasjon etter siste egnede standarder. Vi har tilpasset flere praktiske sidemaler for kunden ved hjelp av den fleksible sidebyggeren i løsningen. Vi har hatt fokus på ytelse/lastetid, brukeropplevelse og SEO.

I et samarbeid med A2N føler du deg hørt, forstått og inkludert i prosessen fra start til slutt. Du sitter med følelsen av trygghet hele veien, samtidig som de alltid strekker ut en ekstra hånd om det skulle være behov.

– Preben Storås, CEO Empowerment

Teamet

Elin Kulterud Bali

Senior designer

+47 934 51 215 elin@a2n.no

André Sunde-Nilsen

Avd.leder web & Partner

+47 917 69 235andre@a2n.no

Andre referanser

Tannlege Mikkelsen

Nye nettsider

Homely

Visuell identitet og nettside

Relokator

Revitalisering av fasadeprodukter.no

Locus Ensjø

Visuell identitet og annonsering

Tannlege Mikkelsen

Nye nettsider

Andre referanser

Send oss en melding

Ønsker du mer informasjon om en
tjeneste eller et produkt?

Send henvendelse