Web

For Gotaasalléen har A2N utviklet full nettside med vår egenutviklede boligvelger. Fokuset har vært på å ha en god fremstilling av alle leilighetene og gjøre det enkelt for brukerne å laste ned relevante dokumenter som prospekt, kjøpskontrakt og prisliste.

For boligprosjekter er det ekstremt viktig å få inn interessenter. Det skal derfor være lett å melde interesse uansett hvilken side du besøker på nettsiden. Skjemaet er integrert med webmegler, noe som gjør at meglerne får tilgang til informasjonen med en gang.

Performance

Alle boligprosjekt trenger digital synlighet og Gotaasalléen er ingen unntak. A2N har gjennom hele prosessen kjørt et always-on løp i digitale kanaler som; Facebook, Instagram, Google søk & Display og Programmatisk. Målet med annonseringen er å genere leads i form av interessenter til prosjektet.

Prosjektet har hatt 3 salgstrinn og det har vært viktig å legge godt trøkk i markedsføringen rundt dette. Vi tilpasser budskapet etter hvor vi er i løpet «Nytt salgstrinn kommer snart!», «Kommer for salg i oktober», «Torghuset er nå ute for salg» .

Send oss en melding

Ønsker du mer informasjon om en tjeneste eller et produkt?

Andre referanser

Se alle