Kunde

Anthon B. Nilsen

Oppgave

Profil, strategi, boligvelger, nettside og digital markedsføring

Se nettsiden

Boligprosjekt Hurum Brygge solgte til Gull

I forhåndssalget ble hele 42 av 65 bolig solgt og vi kan trygt si at salgsstarten ble en suksess. Hurum Brygge er spektakulært prosjekt på Tofte i Hurum. Utbygger Anthon B. Nilsen har en visjon om å bygge en helt ny "kystby" på den spektakulære tomten ved Oslofjorden.

A2N har vært med helt fra starten og bidratt med digital strategi, nettside, boligvelger og markedsføring.

Se casen
Bildetekst på linjen.

Strategi og nettside

A2N Digitalbyrå har vært en del av prosjektet siden oppstarten i 2018. Vi harutviklet prosjektets identitet og vært en strategisk rådgivende part. A2N har også at ansvaret for digital strategi, utvikling av nettside og digital annonsering.  

For Hurum Brygge ble det først utviklet en one-page nettside med skjema for å samle interessenter til prosjektet, og våren 2021 lanserte vi full nettside med boligvelger. I boligvelgeren var det viktig å fremstille alle boligene på en god måte og samtidig få frem de ulike kvalitetene ved hver enhet. Alt av relevant informasjon som prislister, prospekt og kjøpskontrakt ble gjort lett tilgjengelig slik at potensielle kjøpere enkelt kunne laste ned disse.

På sikt er planen å bygge mellom 4-500 boliger på tomten til gamle Hurum Fabrikker og prosjektet vil typisk pågå over 10-15 år. Dette ble en hyggelig start på reisen.

En heftig bra interessentliste, Corona og kommunesammenslåing ga rekordpris på Hurum. "Relativt unge folk bosetter seg her ute fordi de kan jobbe på hjemmekontor, også kan de heller pendle litt ekstra ved behov" Fred Ivar Myrseth, Frem Eiendomsmegling. En time inn til Oslo er ikke så langt lenger, spesielt når Corona har lært oss at hjemmekontor kan fungere ganske så bra.

Bildetekst på linjen.

Digital markedsføring

I et boligprosjekt er det viktig å være synlig på digitale flater og Hurum Brygge er ingen unntak. Interessen for prosjektet har vært enorm og den digitale annonseringen har generert svært mange leads i form av innsendte interesseskjemaer.  

Etter at prosjektet startet opp igjen våren 2021 annonserte vi en drøy måneden før salgsstart. Annonseringen spesielt via Facebook-nettverket første til svært mange konverteringer i form av innsendte interesseskjema. På denne måneden med annonsering genererte vi over 1000 interessenter!

Salgsuksessen har vagt oppsikt flere kanaler. Blant annet fikk prosjektet betydelig omtale i Finansavisen med tilhørende spalteplass på forsiden.
Bildetekst på linjen.

Strategi og nettside

A2N Digitalbyrå har vært en del av prosjektet siden oppstarten i 2018. Vi harutviklet prosjektets identitet og vært en strategisk rådgivende part. A2N har også at ansvaret for digital strategi, utvikling av nettside og digital annonsering.  

For Hurum Brygge ble det først utviklet en one-page nettside med skjema for å samle interessenter til prosjektet, og våren 2021 lanserte vi full nettside med boligvelger. I boligvelgeren var det viktig å fremstille alle boligene på en god måte og samtidig få frem de ulike kvalitetene ved hver enhet. Alt av relevant informasjon som prislister, prospekt og kjøpskontrakt ble gjort lett tilgjengelig slik at potensielle kjøpere enkelt kunne laste ned disse.

På sikt er planen å bygge mellom 4-500 boliger på tomten til gamle Hurum Fabrikker og prosjektet vil typisk pågå over 10-15 år. Dette ble en hyggelig start på reisen.

En heftig bra interessentliste, Corona og kommunesammenslåing ga rekordpris på Hurum. "Relativt unge folk bosetter seg her ute fordi de kan jobbe på hjemmekontor, også kan de heller pendle litt ekstra ved behov" Fred Ivar Myrseth, Frem Eiendomsmegling. En time inn til Oslo er ikke så langt lenger, spesielt når Corona har lært oss at hjemmekontor kan fungere ganske så bra.

Bildetekst på linjen.

Digital markedsføring

I et boligprosjekt er det viktig å være synlig på digitale flater og Hurum Brygge er ingen unntak. Interessen for prosjektet har vært enorm og den digitale annonseringen har generert svært mange leads i form av innsendte interesseskjemaer.  

Etter at prosjektet startet opp igjen våren 2021 annonserte vi en drøy måneden før salgsstart. Annonseringen spesielt via Facebook-nettverket første til svært mange konverteringer i form av innsendte interesseskjema. På denne måneden med annonsering genererte vi over 1000 interessenter!

Salgsuksessen har vagt oppsikt flere kanaler. Blant annet fikk prosjektet betydelig omtale i Finansavisen med tilhørende spalteplass på forsiden.

Teamet

André Sunde-Nilsen

Avd.leder web & Partner

+47 917 69 235andre@a2n.no

Andre referanser

Tannlege Mikkelsen

Nye nettsider

Homely

Visuell identitet og nettside

Relokator

Revitalisering av fasadeprodukter.no

Locus Ensjø

Visuell identitet og annonsering

Tannlege Mikkelsen

Nye nettsider

Andre referanser

Send oss en melding

Ønsker du mer informasjon om en
tjeneste eller et produkt?

Send henvendelse