Kunde

Levd - En tjeneste fra Røde Kors Sirkulært

Oppgave

Daglig leder skulle ut i pappaperm, og Levd trengte bistand med annonsering og rådgivning for nettbutikken deres

Se nettsiden

Barneklær som har Levd litt

Levd er ikke bare en nettbutikk for barneklær - men en innovativ løsning, dedikert til å fremme bærekraft.

Se casen
Bildetekst på linjen.

Med en dyp forståelse av utfordringene småbarnsforeldre møter når de skal handle bærekraftig, har Levd skapt en løsning som gjør det enklere å velge brukte, men kvalitetssikrede klær for barn i alderen 0-12 år. Gjennom 6 måneder har vi jobbet tett for å finne de mest effektive måtene å annonsere på for å fortsette veksten til Levd.

Meta

Etter strukturert og målrettet testing av annonseinnhold fant vi raskt ut av personlig og autentisk innhold fungerte svært godt.

Google Ads

Vi etablerte og Google Ads som raskt ga gode resultater på helt sentrale ord. Dette var springbrettet for videre analyse av SEO for Levd.

Etter en rekke forbedringer av nettsiden økte rangeringer på flere sentral søkeord:

  • Brukte barneklær: 56 til 4
  • Brukte klær på nett: Ingen til 6
  • Brukte barneklær på nett: Ingen til 3
  • Brukte babyklær: Ingen til 1

Alle disse justeringene ga oss fantastiske resultater

  • 85.89% økning i omsetning
  • 66,47% økning i ROMI
  • CPA ned 30%
  • ATH Omsetning, ATH ROMI, ATL CPA.

Best av alt: bidratt til at tusenvis av unike plagg har fått leve lenger.

Bildetekst på linjen.
Bildetekst på linjen.

Med en dyp forståelse av utfordringene småbarnsforeldre møter når de skal handle bærekraftig, har Levd skapt en løsning som gjør det enklere å velge brukte, men kvalitetssikrede klær for barn i alderen 0-12 år. Gjennom 6 måneder har vi jobbet tett for å finne de mest effektive måtene å annonsere på for å fortsette veksten til Levd.

Meta

Etter strukturert og målrettet testing av annonseinnhold fant vi raskt ut av personlig og autentisk innhold fungerte svært godt.

Google Ads

Vi etablerte og Google Ads som raskt ga gode resultater på helt sentrale ord. Dette var springbrettet for videre analyse av SEO for Levd.

Etter en rekke forbedringer av nettsiden økte rangeringer på flere sentral søkeord:

  • Brukte barneklær: 56 til 4
  • Brukte klær på nett: Ingen til 6
  • Brukte barneklær på nett: Ingen til 3
  • Brukte babyklær: Ingen til 1

Alle disse justeringene ga oss fantastiske resultater

  • 85.89% økning i omsetning
  • 66,47% økning i ROMI
  • CPA ned 30%
  • ATH Omsetning, ATH ROMI, ATL CPA.

Best av alt: bidratt til at tusenvis av unike plagg har fått leve lenger.

Bildetekst på linjen.

Teamet

Ola Marvin Vodal

Rådgiver

+47 480 52 059ola@a2n.no

Adrianna Cybulska

AD / UX Designer

adrianna@a2n.no

Andre referanser

Tannlege Mikkelsen

Nye nettsider

Homely

Visuell identitet og nettside

Relokator

Revitalisering av fasadeprodukter.no

Locus Ensjø

Visuell identitet og annonsering

Tannlege Mikkelsen

Nye nettsider

Andre referanser

Send oss en melding

Ønsker du mer informasjon om en
tjeneste eller et produkt?

Send henvendelse