Med en dyp forståelse av utfordringene småbarnsforeldre møter når de skal handle bærekraftig, har Levd skapt en løsning som gjør det enklere å velge brukte, men kvalitetssikrede klær for barn i alderen 0-12 år. Gjennom 6 måneder har vi jobbet tett for å finne de mest effektive måtene å annonsere på for å fortsette veksten til Levd.

Meta

Etter strukturert og målrettet testing av annonseinnhold fant vi raskt ut av personlig og autentisk innhold fungerte svært godt.

Google Ads

Vi etablerte og Google Ads som raskt ga gode resultater på helt sentrale ord. Dette var springbrettet for videre analyse av SEO for Levd.

Etter en rekke forbedringer av nettsiden økte rangeringer på flere sentral søkeord:

  • Brukte barneklær: 56 til 4
  • Brukte klær på nett: Ingen til 6
  • Brukte barneklær på nett: Ingen til 3
  • Brukte babyklær: Ingen til 1

Alle disse justeringene ga oss fantastiske resultater

  • 85.89% økning i omsetning
  • 66,47% økning i ROMI
  • CPA ned 30%
  • ATH Omsetning, ATH ROMI, ATL CPA.

Best av alt: bidratt til at tusenvis av unike plagg har fått leve lenger.

Send oss en melding

Ønsker du mer informasjon om en tjeneste eller et produkt?

Andre referanser

Se alle