Strategi

Sammen med kunden la vi grunnlaget for strategien. Vi så på konkurrenter, styrker, svakheter samt posisjonering og ble enige om verdiord som gjenspeiler Ragde Charge både internt og eksternt.

Pay offen ble etter mange gode runder: God energi hele veien. Den gjenspeiler godt hva Ragde Charge ønsker å oppnå, med tanke på servicetorgene som gir det lille ekstra og skaper bokstavelig talt, god energi!

Ladere med eget navn

Kunden ønsket at hver lader skulle få sitt eget navn, så nå kan du snart lade med «Maggie» i Thorvald Meyers gate 11. Det er et supert virkemiddel i sosiale kanaler og skaper både engasjement og kanskje litt glede når du står i 20 minus og lader bilen.

Design styrker merkevaren

Med utgangspunkt i logoen til Ragde Eiendom har vi jobbet ut ny logo, fargepalett, font og bildestil for Ragde Charge. Med et enkelt, rent og ujålete design ønsker vi å fremstå som en seriøs aktør å regne med i tiden som kommer. Ved å bygge videre på profilen til Ragde Eiendom vil vi oppnå synergier og skape enda mer kjennskap og synlighet ute blant folk. Design av selve laderne har vært en viktig prosess, hvor vi har fokusert på synlighet, lesbarhet og gjenkjennelse for ladekundene.

Send oss en melding

Ønsker du mer informasjon om en tjeneste eller et produkt?

Andre referanser

Se alle