Merkevareløft og ny web for Temalogic

Temalogic er et softwareselskap som blant annet leverer løsninger for kampanjeplanlegging, prising og sortimentstyring til retailbransjen. Med kunder som Europris og XXL i porteføljen er de en viktig samarbeidspartner for aktører som ønsker bedre oversikt, smartere prosesser og mer lønnsom drift.

I 2024 startet samarbeidet vårt med en enkel gjennomgang av nettsiden.Temalogic så etterhvert behov for mer enn bare justeringer. De ønsket en tydeligere profil, mer målrettet kommunikasjon og en digital tilstedeværelse som speiler hvem de er og hvilke ambisjoner de har.

Gjennom workshops og tett samarbeid ble Temalogics identitet definert som et kompetansemiljø og en problemløser for retail, ikke bare et softwareselskap. Vi utviklet en ny merkevareplattform, en oppdatert visuell profil og innhold som løfter frem kulturen og menneskene bak systemene. Siden de manglet egne bilder, produserte vi nytt fotomateriale som viser det menneskelige i selskapet. For å gjøre det komplekse mer tilgjengelig utviklet vi også en animasjon som forklarer løsningene og tydeliggjør verdien for kundene.

Nettsiden er bygget med tanke på ulike målgrupper: kunder, potensielle kunder og partnere. Den er strukturert for å gjøre det enkelt å finne informasjon, optimalisert for søk og gir et løft i både funksjon og brukeropplevelse.

Resultatet er at Temalogic nå har en profil og en digital tilstedeværelse som matcher ambisjonene deres i Skandinavia og internasjonalt.

Se temalogic.com her.

A2N er løsningsorienterte og har satt seg godt inn i oss som selskap, hva vi leverer og våre verdier. De er serviceinnstilt, agerer raskt og gir gode råd og veiledning.

Ådne T. Willard, Product Owner QL Campaign i Temalogic

image alt

Anders Krokfoss

Partner & Styremedlem. Ta kontakt med André

Send oss en melding

Ønsker du mer informasjon om en tjeneste eller et produkt?

Andre referanser

Se alle