Web

Timegrip kontaktet oss for å fremheve bredden i sitt tjenesteaspekt og tydeliggjøre sin visuelle identitet. Vi har utviklet visuell profil og nye nettsider med fokus på gode presentasjoner av hvilke utfordringer de kan løse for sine kunder. Med de nye nettsidene er det tydelig hvordan Timegrip er med på å gjøre arbeidsdagen for sine kunder enklere innenfor bemanningsplanlegging, timeregistrering og lønnskjøring.

For Timegrip er det veldig viktig å komme i kontakt med potensielle nye kunder. For å gjøre dette enkelt valgte vi å integrere et kontaktskjema nederst på nettsiden. Skjemaet går igjen på alle undersider, og gjør det enkelt for nye kunder å ta kontakt med når som helst i løpet av kundereisen på nett. Her kan du se nettsiden.

Digital markedsføring

Digital synlighet er viktig i de fleste bransjer, og for Timegrip var det spesielt viktig å øke sin tilstedeværelse og merkevarekjennskap for å kunne nå ut til nye kunder. A2N utviklet derfor et always-on løp i ulike digitale kanaler deriblant LikedIn, Facebook, Google Søk og Google Display. Ved å benytte seg av flere kanaler sikret vi god synlighet av merkevaren for en relevant målgruppe.

Annonseringen har gitt resultater, og allerede etter noen måneder med annonsering hadde trafikken inn til nettsiden mer enn doblet seg. I et always-on løp er det også viktig med en god strategi og kommunikasjon mellom kunden og oss. Vi startet annonseringen med to budskap i alle kanaler, ett med fokus på branding og ett med fokus på CTA. Underveis i løpet analyserte vi resultater og hadde løpende kommunikasjon med Timegrip for å justere budskap og bygge videre på de gode resultatene.

Send oss en melding

Ønsker du mer informasjon om en tjeneste eller et produkt?

Andre referanser

Se alle