Kunde

Timegrip

Oppgave

Nye nettsider og digital markedsføring

Lanseringssdato

November 10, 2020
Se nettsiden

Innovativt prosjekt med Timegrip

Vi har vært med på å utvikle nye nettsider for Timegrip, og vi har også bistått med digital synlighet i form av Google og Bing annonsering. Timegrip tilbyr enkle løsninger for timeregistrering, bemanningsplanlegging og lønnskjøring for bedrifter, alt i en og samme tjeneste. Ved å gi nettsiden et løft, jobbe strategisk med SEO og målrettet med digitalmarkedsføringen har vi bidratt med å øke synligheten og merkavarekjennskapen til Timegrip.

Se casen
Bildetekst på linjen.

Web

Timegrip kontaktet oss for å fremheve bredden i sitt tjenesteaspekt og tydeliggjøre sin visuelle identitet. Vi har utviklet visuell profil og nye nettsider med fokus på gode presentasjoner av hvilke utfordringer de kan løse for sine kunder. Med de nye nettsidene er det tydelig hvordan Timegrip er med på å gjøre arbeidsdagen for sine kunder enklere innenfor bemanningsplanlegging, timeregistrering og lønnskjøring.

For Timegrip er det veldig viktig å komme i kontakt med potensielle nye kunder. For å gjøre dette enkelt valgte vi å integrere et kontaktskjema nederst på nettsiden. Skjemaet går igjen på alle undersider, og gjør det enkelt for nye kunder å ta kontakt med når som helst i løpet av kundereisen på nett. Her kan du se nettsiden.

Bildetekst på linjen.

Digital markedsføring

Digital synlighet er viktig i de fleste bransjer, og for Timegrip var det spesielt viktig å øke sin tilstedeværelse og merkevarekjennskap for å kunne nå ut til nye kunder. A2N utviklet derfor et always-on løp i ulike digitale kanaler deriblant LikedIn, Facebook, Google Søk og Google Display. Ved å benytte seg av flere kanaler sikret vi god synlighet av merkevaren for en relevant målgruppe.

Annonseringen har gitt resultater, og allerede etter noen måneder med annonsering hadde trafikken inn til nettsiden mer enn doblet seg. I et always-on løp er det også viktig med en god strategi og kommunikasjon mellom kunden og oss. Vi startet annonseringen med to budskap i alle kanaler, ett med fokus på branding og ett med fokus på CTA. Underveis i løpet analyserte vi resultater og hadde løpende kommunikasjon med Timegrip for å justere budskap og bygge videre på de gode resultatene.

Teamet

Anne M. Lindhjem

Fagansvarlig SEM

+47 913 57 664annemarthe@a2n.no

Elin Kulterud Bali

Senior designer/ Kreativ leder

+47 934 51 215 elin@a2n.no

Tatjana Borgan

Prosjektkoordinator

Andre referanser

Tannlege Mikkelsen

Nye nettsider

Homely

Visuell identitet og nettside

Relokator

Revitalisering av fasadeprodukter.no

Locus Ensjø

Visuell identitet og annonsering

Tannlege Mikkelsen

Nye nettsider

Andre referanser

Send oss en
melding

Jeg vil gjerne diskutere et prosjekt,
eller avtale et møte.

Takk for din henvendelse. Vi har mottatt din henvendelse og vil svare deg så raskt som mulig
Oops! Something went wrong while submitting the form.