Visuell identitet

Ved riktig bruk av logo, font og farger i kommunikasjonen skapes det en sterk merkevare-assosiasjon hos mottakerne. En klar og tydelig identitet skaper gjenkjenning og skal bidra i videre oppbygging av merkevaren VERDiMAT. Vi har tatt for oss alle delene i profilen og videreutviklet dette. Vi har jobbet frem en illustrasjonsstil for å indikere at dette er matvarer, da utvalget til VERDiMAT varierer. Dersom en vare er utsolgt er det ikke gitt at den kommer tilbake i butikk – dette markerer vi også på etikettene med bruk av et eget designelement.

Variasjon i utvalget

Produktutvalget VERDiMAT har i butikk varierer, rett og slett fordi det bestemmes av hvilke råvarer som er tilgjengelige. Så finner du ikke et spesifikt produkt igjen neste gang du er ute og handler, har ditt bidrag redusert matsvinn!

Det er utrolig gøy å få bli med på VERDiMATs introduksjon til forbrukerens verden. Å ta vare på ressurser er en problemstilling vi alle må ha et forhold til, og da er det ekstra spennende å ta dette ut i merkevarens uttrykk og fremtidig annonseutforming for å sørge for at det blir tatt imot på best mulig måte.

– Rådgiver, Sara Nilssen

Send oss en melding

Ønsker du mer informasjon om en tjeneste eller et produkt?

Andre referanser

Se alle