Kunde

VERDiMAT

Oppgave

Visuell identitet og produksjon av markedsmateriell

Se nettsiden

Oppstart av VERDiMAT som merkevare hos forbruker

VERDiMAT ønsker å gjøre det lettere for forbrukere å ta gode valg i hverdagen, slik at mat som produseres i overskudd også havner på matbordet. Ved å kjøpe produkter fra VERDiMAT, kan vi alle bidra til at matressursene blir utnyttet på best mulig måte.

A2N har stått for utvikling av kommunikasjonsplattform, visuell identitet og produksjon av emballasje og etiketter.

Se casen
Bildetekst på linjen.

Visuell identitet

Ved riktig bruk av logo, font og farger i kommunikasjonen skapes det en sterk merkevare-assosiasjon hos mottakerne. En klar og tydelig identitet skaper gjenkjenning og skal bidra i videre oppbygging av merkevaren VERDiMAT. Vi har tatt for oss alle delene i profilen og videreutviklet dette. Vi har jobbet frem en illustrasjonsstil for å indikere at dette er matvarer, da utvalget til VERDiMAT varierer. Dersom en vare er utsolgt er det ikke gitt at den kommer tilbake i butikk - dette markerer vi også på etikettene med bruk av et eget designelement.

Bildetekst på linjen.

Variasjon i utvalget

Produktutvalget VERDiMAT har i butikk varierer, rett og slett fordi det bestemmes av hvilke råvarer som er tilgjengelige. Så finner du ikke et spesifikt produkt igjen neste gang du er ute og handler, har ditt bidrag redusert matsvinn!

Det er utrolig gøy å få bli med på VERDiMATs introduksjon til forbrukerens verden. Å ta vare på ressurser er en problemstilling vi alle må ha et forhold til, og da er det ekstra spennende å ta dette ut i merkevarens uttrykk og fremtidig annonseutforming for å sørge for at det blir tatt imot på best mulig måte.

– Rådgiver, Sara Nilssen

Bildetekst på linjen.

Visuell identitet

Ved riktig bruk av logo, font og farger i kommunikasjonen skapes det en sterk merkevare-assosiasjon hos mottakerne. En klar og tydelig identitet skaper gjenkjenning og skal bidra i videre oppbygging av merkevaren VERDiMAT. Vi har tatt for oss alle delene i profilen og videreutviklet dette. Vi har jobbet frem en illustrasjonsstil for å indikere at dette er matvarer, da utvalget til VERDiMAT varierer. Dersom en vare er utsolgt er det ikke gitt at den kommer tilbake i butikk - dette markerer vi også på etikettene med bruk av et eget designelement.

Bildetekst på linjen.

Variasjon i utvalget

Produktutvalget VERDiMAT har i butikk varierer, rett og slett fordi det bestemmes av hvilke råvarer som er tilgjengelige. Så finner du ikke et spesifikt produkt igjen neste gang du er ute og handler, har ditt bidrag redusert matsvinn!

Det er utrolig gøy å få bli med på VERDiMATs introduksjon til forbrukerens verden. Å ta vare på ressurser er en problemstilling vi alle må ha et forhold til, og da er det ekstra spennende å ta dette ut i merkevarens uttrykk og fremtidig annonseutforming for å sørge for at det blir tatt imot på best mulig måte.

– Rådgiver, Sara Nilssen

Teamet

Elin Kulterud Bali

Senior designer

+47 934 51 215 elin@a2n.no

Andre referanser

Tannlege Mikkelsen

Nye nettsider

Homely

Visuell identitet og nettside

Relokator

Revitalisering av fasadeprodukter.no

Locus Ensjø

Visuell identitet og annonsering

Tannlege Mikkelsen

Nye nettsider

Andre referanser

Send oss en melding

Ønsker du mer informasjon om en
tjeneste eller et produkt?

Send henvendelse