a2n

Markedsførings- og digitalbyrå i Oslo

Markedsføringsfaget og digital utvikling er komplekst og krever mye spisskompetanse innenfor mange ulike fagområder. Det er de aller færreste norske virksomheter som har ressurser til å inneha all denne spisskompetansen internt. Vi har det.

Vi jobber tett og nært sammen. Tar stort ansvar for våre kunders ambisjoner. Er nysgjerrige, fleksible og åpne. Vi vet at tillit bygges over tid.

Uansett om det er en nettside, en brandfilm, design, konseptutvikling, Google- annonser eller poster på sosiale medier – så er det en viktig del av merkevaren og historiefortellingen. Vi sørger for å løfte frem og spisse historien din og sørge for en tydelig rød tråd og en helhetlig markedsføringsledelse. Vi jobber med mindre startups, B2B, industri, nisjeselskaper og store konsumentmerkevarer.

Dine ambisjoner er våre ambisjoner

Vi opplever at våre kunder setter spesielt stor pris på at vi hver eneste måned kommer med anbefalinger og nye ideer – uten at de selv trenger etterspørre dette. Vi adopterer våre kunders ambisjoner og målsettinger, og strekker oss langt for å nå dem. De har løpende tilgang til et stort team med eksperter med erfaring og kompetanse fra både Norge og internasjonalt.

Noen ganger bistår vi med alt en markedsavdeling skal oppnå og utføre – andre ganger deler av det. Kunders behov, ambisjoner, ressurser, kunnskap, erfaring og kapasitet er ulikt. Vi tilpasser oss dette gjennom å lytte, lære og ha åpne og ærlige samtaler. Sammen legger vi en plan for hvordan vi kan ta nye markedsandeler og få en tydeligere posisjon.

 

a2n

Våre tjenester

  • Markedsførings- og prosjektledelse
  • Web- og digital utvikling
  • Strategi
  • Merkevarebygging og kreativ konseptutvikling
  • Konseptutvikling og kreative prosesser
  • Design
  • Digital markedsføring (SEO, Betalt søk, sosiale medier, epostmarkedsføring m.m.)
  • PR, mediekjøp og medievalg
  • Film/Video
  • Foto
  • Innholdsproduksjon
  • Animasjon

Kjent endringene selv på kroppen

CEO og partner i A2N, Anders Krokfoss, har blant mye annet vært med på å rulle ut Microsoft sin skytjeneste Azure som direktør for forretningsutvikling i Microsoft, vært Nordisk sjef for noen av de største forretningsområdene hos mediegiganten Egmont, innovasjonssjef i Egmont, styremedlem i Markedssjefene AS og Markedsdirektør i Dagsavisen.

– Jeg har selv vært byråkunde og markedssjef for både nasjonale og internasjonale merkevarer det meste av min karriere og fulgt utviklingen tett – så jeg vet noe om hvordan det å være markedssjef har utviklet seg de siste 25 årene. Det å være markedssjef i 2023 er både spennende og faglig krevende. Og spesielt hvis du skal gjøre det meste selv og ikke har en stor markedsavdeling med alle mulige spesialister tilgjengelig. Det er krevende å holde seg oppdatert faglig på alle fagområder, som digital markedsføring, kreativ utvikling, design, web, annonsering, inbound etc. Og i tillegg holde i kampanjeplaner, prosjektplaner, annonsering, interne prosesser, strategi, personal etc. Markedssjefer i 2023 ønsker selvsagt å ha full kontroll på markedsstrategi og markedsplanen – men for å oppnå best resultater ønsker de både fleksibel og effektiv spesialkompetanse og ikke minst en god sparringspartner de har tillit til. Vi er partneren til markedssjefen og markedsavdelingen – skreddersyr – og jobber nært og tett sammen for å skape de aller beste resultater for våre kunder.

Vi er partneren til markedssjefen og markedsavdelingen - skreddersyr – og jobber nært og tett sammen for å skape de aller beste resultater for våre kunder.

Anders Krokfoss, CEO og partner i A2N

Leder for web team

Nettstedet og den digitale strategien er idag selve kjernen i en vellykket merkevare og markedsføringsstrategi

Vi har mange års erfaring som et av Norges mest erfarne digitalbyråer. I dag er digital strategi ofte selve kjernen i et selskaps markedsstrategi. Vi har derfor både topp internasjonal kompetanse innenfor digital utvikling, digital markedsføring og ikke minst noen av bransjens mest erfarne og prisvinnende strateger og merkevareeksperter.

Moderne markedsarbeid er svært komplekst og det aller meste kan måles og evalueres løpende. Få organisasjoner har all tilgjengelig spisskompetanse internt. A2N Markedsføring- og digitalbyrå er våre kunders markedsavdeling og med høy kompetanse, dokumenterte resultater og lang erfaring. Vi setter sammen en fleksibel og skreddersydd pakke – som gjør at våre kunder kan fokusere på sitt arbeid – og samtidig ha enkel tilgang til spisskompetanse innenfor alle relevante fagområder på tvers av hele markedsføringsmixen.​

Ønsker du å jobbe med oss?

Fyll ut skjema så tar vi kontakt med deg.