Jeg vil gjerne diskutere et prosjekt,
eller avtale et møte.
Jeg vil gjerne diskutere et prosjekt,
eller avtale et møte.
Trenden er her: De fleste selskaper trenger en god markedssjef, men langt fra alle har behov for en heltidsansatt.
Stadig flere selskaper ser hvilke store gevinster man oppnår ved å outsource denne ressursen til et byrå - marketing for hire. Ofte kan det holde med en delt stilling og da sier det seg selv at det blir mer lønnsomt å leie inn tjenesten. Vi har fungert som markedssjef eller en markedsressurs for våre kunder helt siden 2001.
Ta kontakt så kan vi dele litt erfaring og tips om hvordan komme i gang.
Vi definerer målene for ressursen og avklarer hvor stor stillingen bør være. Markedssjefen vil jobbe med strategi og sette en kortsiktig og en langsiktig plan for markedsaktivitetene. Som en del av strategien og markedsplanen definerer vi også budsjetter.
Din markedsjef danner et team av spesialister for deg, her hos oss og vil jobbe tett med deg som kunde og våre spesialister innen digitale og tradisjonelle kanaler. Markedsjefen vil ha et overordnet blikk som sørger for samkjøring av alle kampanjer, en rød tråd gjennom hele året. Rapporter, markedsmøter og jevnlig oppfølging er viktige elementer i en slik avtale.
Markedssjefen vil ofte bidra med produksjon av innhold til digitale flater og hjelpe bedriften med kreative innspill til hva vi sammen skal skape av innhold og hvordan dette skal kommuniseres ut.
Du som leder vil få rapporter som du enkelt kan presenteres videre i selskapet. Avhengig av størrelsen på avtalen vil vi tilpasse litt hvor markedssjefen sitter. Vår erfaring er at ressursen sitter i byrået, men er jevnlig ute hos deg som kunde og kjenner på tempen, dette gir en fin dynamikk.
Vi i A2N har vi lang erfaring med alle fagfelt innen markedsføring.
Hos oss har vi eksperter innen alle fagfelt. En markedsjef vil da dra nytte av alle disse ressursene og sitte tett på spesialistene.
Når du outsourcer dette til det oss, får du derfor tilgang til et stort fagmiljø. Din nye markedssjef sitter i et miljø og høster gevinsten av kunnskapsutveksling hver dag. Vår ansatte kurses regelmessig og vi etterstreber å ha den nyeste kunnskapen på et meget høyt nivå.
Den største gevinsten ved markedssjef for hire er kanskje ekspertisen og kvaliteten man får ved å bruke et ekspertmiljø. Innen digital markedsføring er det svært få personer som behersker det store bildet.
Den digitale utviklingen skjer så fort at man blir raskt akterutseilt om man sitter som eneste personen i bedriften med dette. Vi ser at det nesten er umulig å forvente at en person skal beherske alle fagfeltene innen markedsføring i dag.