Jeg vil gjerne diskutere et prosjekt,
eller avtale et møte.
Jeg vil gjerne diskutere et prosjekt,
eller avtale et møte.
Mange bedrifter forsøker ofte desperat å pakke inn så mange ferdigheter de kan i én eller et fåtall stillinger. En drømme-markedssjef som kan «alt». De jakter etter den moderne generalisten som kan fungere på tvers av alle markedsføringsdisipliner. Realiteten er imidlertid at markedsføringsfaget er blitt så omfattende, teknisk og spesialisert at en enkelt person ikke på noen måte kan oppfylle alle kravene som selskapet vil trenge over tid.
Markedsføringsfaget er mer komplekst enn noen gang - og endringer både teknologisk og samfunnsmessig skjer svært raskt. Mange selskaper holder igjen på ansettelser - men trenger allikevel fleksibel kompetanse som skal til for å drive økt salg, kundetilfredshet og merkevareverdi.
A2N er et full-service markedsføringsbyrå perfekt tilpasset dagens markedssituasjon. Vi har tilgang på all den kompetansen som en moderne markedsorganisasjon har behov for. Og så vet vi at alle kunder har ulike behov - og at de endrer seg løpende.
Våre kunder gir oss tilbakemeldinger om at de trenger fleksibilitet, spisskompetanse - og en markedspartner tar stort ansvar og eierskap til deres mål og ambisjoner. Det vil si at vi kommer med anbefalinger og tar stort eierskap til kundenes ambisjoner. Men også at vi skreddersyr våre tjenester fra måned til måned. Enkelte måneder trenger kundene mye kapasitet på design og inbound marketing - og andre f.eks. kreativ utvikling, merkevarebygging, strategi eller digital markedsføring.
A2N har både spisskompetanse, teknisk kompetanse og strategisk merkevarekompetanse og erfaring på et høyt internasjonalt nivå - sammen setter vi sammen en pakke som gir våre en kunder en «markedssjef» som faktisk kan «alt».
Vår virtuelle modell er spesielt egnet for det moderne markedsføringslandskapet hvor våre kunder får tilgang til en stor pool av erfarne markedsførere på tvers av mange markedsføringsdisipliner.
Det kan være mange fordeler med å jobbe med et moderne markedsføringsbyrå som A2N. Man velger kanskje mellom å ansette en intern markedsfører, å samarbeide med et markedsføringsbyrå som oss, eller en miks av begge. Her er noen viktige punkter om hvorfor et markedsføringsbyrå kan være svært verdifullt:
Trenden er her: De fleste selskaper trenger en god markedssjef, men langt fra alle har behov for en heltidsansat – eller har behov for kompetanse som man ikke finner i en eller fåtall personer.
Stadig flere selskaper ser hvilke store gevinster man oppnår ved å outsource denne ressursen til et byrå - marketing for hire. Ofte kan det holde med en delt stilling og da sier det seg selv at det blir mer lønnsomt å leie inn tjenesten. Vi har fungert som markedssjef eller en markedsressurs for våre kunder helt siden 2001.
Markedssjefen vil ofte bidra med produksjon av innhold til digitale flater og hjelpe bedriften med kreative innspill til hva vi sammen skal skape av innhold og hvordan dette skal kommuniseres ut.
Du som leder vil få rapporter som du enkelt kan presenteres videre i selskapet.
Hos oss har vi eksperter innen alle fagfelt. En markedsjef vil da dra nytte av alle disse ressursene og sitte tett på spesialistene.
Når du outsourcer dette til det oss, får du derfor tilgang til et stort fagmiljø. Våre ansatte kurses regelmessig og vi etterstreber å ha den nyeste kunnskapen på et meget høyt nivå.
Den største gevinsten ved markedssjef for hire er kanskje ekspertisen og kvaliteten man får ved å bruke et ekspertmiljø. Innen digital markedsføring er det svært få personer som behersker det store bildet.
Den digitale utviklingen skjer så fort at man blir raskt akterutseilt om man sitter som eneste personen i bedriften med dette. Vi ser at det nesten er umulig å forvente at en person skal beherske alle fagfeltene innen markedsføring i dag.