Kommunikasjonsprosesser

Gjennom samarbeid med det strategiske og kreative teamet Heisholt og Krokfoss er vi godt rustet til å hjelpe selskaper med tyngre kommunikasjonsprosesser og kreativitet.

Kontakt oss

Dette er prosesser som kan være nyttige før man setter i gang med produksjon og konkrete aktiviteter i alle kanaler.

Hva sier vi? Hva burde vi si og hvordan er budskapet vårt forståelig for kundene. Kan vi gjøre det enklere?

Det er fint med rød tråd, men det er nødvendig å spørre seg om den røde tråden er sammenfallende med busniess caset og hvilken kommunikasjon selskapet fortjener.

A2N har et tett samarbeid med Erik Heisholt og Anders Krokfoss

Anders og Erik er to av landets mest prisbelønte og erfarne strateger og kreatører.

Med dette kan vi nå tilby fullservice byråtjenester, fra strategisk og kreativt kommunikasjonsarbeid, til digitale produksjons- og mediatjenester, til glede og nytte for både eksisterende og nye kunder.

Les mer om samarbeidet her

Kommunikasjonsprosessen

Endring, utvikling og historiefortelling gjøres i tett, åpent og ujålete samarbeid med grundere, ledelse, styre, ansatte - hvor selve arbeidet og den ukompliserte prosessen er noe man har stor glede av underveis, hvor vi hele tiden er nysgjerrige, lærer, diskuterer og skaper god energi og motivasjon -sammen.

Da sitter det som regel bedre enn etter en konsulentrapport på 218 sider.

- Jeg har selv lang erfaring på internasjonalt nivå fra Egmont og Microsoft med å sitte “på andre siden av bordet” som kunde, så jeg bare vet at svært mange markedsførere der ute trenger en raskere, tettere, mer inkluderende måte å jobbe på i en travel hverdag, men som allikevel leverer strategier, konsepter, tanker og innovasjoner på skyhøyt nivå, sier Krokfoss

- Som styremedlem i A2N vet jeg også at kombinasjonen A2N, Heisholt og Krokfoss kan levere på nettopp dette. Det er 2022. Vi må faktisk ikke gjøre ting på akkurat samme måte som det alltid er gjort, og igjen, som “kunde” så ville jeg virkelig synes det var attraktivt med leveranse på topp nivå, uten at nødvendigvis det innebar hverken møtebonanza i en travel hverdag, eller arbeidsgrupper og prosesser med 12 ulike titler og funksjoner. Vi skal jobbe tett, inkluderende, ærlig og nysgjerrig, og samtidig levere strategi, kreativitet, produksjon og implementering på høyt nivå, fortsetter Krokfoss

- Våre felles tanker om åpenhet, ærlighet, inkluderende samarbeid, strategisk og kreativ nysgjerrigheter noe som skaper en bra energi, som vi i felleskap ønsker å tilby til andre oppdragsgivere og strategiske samarbeidspartnere. I felleskap tilbyr vi erfaring og kompetanse som utfyller hverandre på det strategiske, kreative, forretningsforståelse og prosjektledelse, sier Erik Heisholt, grunder og kreativ leder i Heisholt Inc

Hver oppgave er unik

Vi har ingen modeller eller fasit svar.

Alt starter med en åpen og ærlig prat. Vi lytter, lærer, diskuterer og sammen blir vi enige om hvordan vi skal jobbe og hva vi skal gjøre.

Vi prakker ikke på prosesser og arbeidsgrupper som ikke er nødvendige. Den arbeidstype og mengde man blir enige om utgjør grunnlaget for budsjett

Ofte utvikler arbeidet seg underveis, og det dukker opp fantastiske muligheter, som kan kreve litt mer ressurser. Da diskuteres det der og da.

Om det er ønskelig med videre produksjon/utvikling av ulikt slag, så fasiliteres dette videre til spesialister og erfarne markedsførere.

Om Anders Krokfoss

Gründer, adm dir, markedsdirektør, styremedlem og foredragsholder med lang og tung erfaring fra merkevare- og forretningsutvikling innen medie-, teknologi- og helseindustri.

Blant annet Direktør Forretningsutvikling Microsoft, Head of Kids magazines & Disney Publishing Nordic - Egmont, Innovation Lead Egmont og Markedsdirektør Dagsavisen. Gründer av Aka Projects.

Om Erik Heisholt

En av Skandinavias mest prisbelønte kreative ledere og konseptutvikler med 30 års erfaring. Ettertraktet foredragsholder innen kreativitet, innovasjon, inspirasjon. Kreativ Leder, gründer Heisholt Inc.

Tilbake
Send oss en melding

Ønsker du mer informasjon om en
tjeneste eller et produkt?

Send henvendelse