Kunde

Gotaasalléen

Oppgave

Boligprosjekt, boligvelger og digital markedsføring

Lanseringssdato

April 1, 2021
Se nettsiden

Hvordan selge et ekslusivt boligprosjekt i særklasse på Jessheim?

Vi har vært med på å utvikle boligprosjektet Gotaasalléen sammen med vår kunde Stor-Oslo Eiendom. Prosjektets mange unike kvaliteter, arkitektur og beliggenhet – gjør dette prosjektet ulikt alt annet på Jessheim. A2N Digitalbyrå har vært med igjennom hele prosessen og bidratt på områdene strategi, markedsføring og nettside med boligvelger.

Se casen
Bildetekst på linjen.

Web

For Gotaasalléen har A2N utviklet full nettside med vår egenutviklede boligvelger. Fokuset har vært på å ha en god fremstilling av alle leilighetene og gjøre det enkelt for brukerne å laste ned relevante dokumenter som prospekt, kjøpskontrakt og prisliste.

For boligprosjekter er det ekstremt viktig å få inn interessenter. Det skal derfor være lett å melde interesse uansett hvilken side du besøker på nettsiden. Skjemaet er integrert med webmegler, noe som gjør at meglerne får tilgang til informasjonen med en gang.

Bildetekst på linjen.

Performance

Alle boligprosjekt trenger digital synlighet og Gotaasalléen er ingen unntak. A2N har gjennom hele prosessen kjørt et always-on løp i digitale kanaler som; Facebook, Instagram, Google søk & Display og Programmatisk. Målet med annonseringen er å genere leads i form av interessenter til prosjektet.

Prosjektet har hatt 3 salgstrinn og det har vært viktig å legge godt trøkk i markedsføringen rundt dette. Vi tilpasser budskapet etter hvor vi er i løpet «Nytt salgstrinn kommer snart!», «Kommer for salg i oktober», «Torghuset er nå ute for salg» .

Bildetekst på linjen.

Web

For Gotaasalléen har A2N utviklet full nettside med vår egenutviklede boligvelger. Fokuset har vært på å ha en god fremstilling av alle leilighetene og gjøre det enkelt for brukerne å laste ned relevante dokumenter som prospekt, kjøpskontrakt og prisliste.

For boligprosjekter er det ekstremt viktig å få inn interessenter. Det skal derfor være lett å melde interesse uansett hvilken side du besøker på nettsiden. Skjemaet er integrert med webmegler, noe som gjør at meglerne får tilgang til informasjonen med en gang.

Bildetekst på linjen.

Performance

Alle boligprosjekt trenger digital synlighet og Gotaasalléen er ingen unntak. A2N har gjennom hele prosessen kjørt et always-on løp i digitale kanaler som; Facebook, Instagram, Google søk & Display og Programmatisk. Målet med annonseringen er å genere leads i form av interessenter til prosjektet.

Prosjektet har hatt 3 salgstrinn og det har vært viktig å legge godt trøkk i markedsføringen rundt dette. Vi tilpasser budskapet etter hvor vi er i løpet «Nytt salgstrinn kommer snart!», «Kommer for salg i oktober», «Torghuset er nå ute for salg» .

Teamet

André Sunde-Nilsen

Avd.leder web & Partner

+47 917 69 235andre@a2n.no

Andre referanser

Tannlege Mikkelsen

Nye nettsider

Homely

Visuell identitet og nettside

Relokator

Revitalisering av fasadeprodukter.no

Locus Ensjø

Visuell identitet og annonsering

Tannlege Mikkelsen

Nye nettsider

Andre referanser

Send oss en melding

Ønsker du mer informasjon om en
tjeneste eller et produkt?

Send henvendelse